corona regels

Coronaregels
Nu het aantal besmettingen steeds verder oploopt en de maatregelen aangescherpt zijn, hebben we deze update voor u:
Aan alle extrenen en ouders wordt gevraagd een mondkapje te dragen in de school. Als u een gesprek met de leekracht heeft, kan deze af als u zit (op 1,5 meter afstand minimaal).

Als uw kind trakteert, dan graag dit afstemmen met de leekracht. De leerkracht haalt de traktatie op bij het hek als dat nodig mocht zijn.
Denkt u er aan dat het een verpakte traktatie moet zijn. En dat betekent verpakt vanuit de winkel en niet als u het zelf inpakt.

Hoe vervelend we het ook vinden: ouders mogen op dit moment alleen op uitnodging op school komen. U kunt natuurlijk wel zelf bellen of mailen om een afspraak te maken. Als u binnekomt dan graag ook registreren.

We missen het contact met u als ouders zeker. we proberen er alles aan te doen om u zo goed mogelijk op de hoogte te houden. Mochten er vragen of
opmerkingen zijn, kunt u altijd bellen of mailen met de leerkracht of de directei of de intern begeleider. We wensen u een goede gezondheid toe!

Blijf Gezond!!

Vrijdag 23 oktober 2020