Ouderbijdrage 2020-2021

Bericht van de ouderraad

Enige tijd geleden hebben wij als ouderraad een ouderbijdrage brief aan alle kinderen mee gegeven.
De ouderbijdrage loopt wel al lekker binnen maar we hebben nog lang niet alles mogen ontvangen.
Graag zouden we zien dat alle ouderbijdrage op 2 nov. a.s. binnen is, aangezien we al een aantal kosten  voor activiteiten hebben moeten maken.
Het bedrag (22,50 euro per kind) kunt u overmaken op het volgende rekeningnummer: NL 60 RBRB 0851273572 t.n.v. ouderraad obs De Bascule.

Wij weten allemaal niet hoe de activiteiten gaan lopen dit jaar i.v.m. de Corona.
Bijna alle activiteiten moeten we een andere draai geven en met bepaalde dingen een alternatieve oplossing zoeken. Dit gaat ons zeker lukken!

Wij, als Ouderraad, kijken aan het eind van het schooljaar hoeveel ouderbijdrage hiervan echt gebruikt is.
Stel dat er door de omstandigheden heel veel van de ouderbijdrage over is, gaan we dit terug storten of laten we een deel, per kind, staan voor volgend jaar.
Maar we denken dat we het geld met de aanpassingen echter echt wel nodig zijn.
Mocht u vragen hebben, kunt u gerust contact met ons (or@obs-bascule.nl) of de Locatieleider (locatieleider@obs-bascule.nl) op nemen.

Met vriendelijke groet,
De Ouderraad obs De Bascule